Partnerzy w biznesie
Już kilkanaście lat pracujemy wspólnie przy projektach internetowych
Doświadczenia zdobyte podczas pracy dla największego w Polsce portalu biznesowego
wykorzystujemy przy realizacjach na zlecenie najbardziej wymagających Klientów.
Nasz zespół to 25 doświadczonych ekspertów specjalizujących się w SEO, SEM, lead genaration,
programmatic buing, promocji w mediach społecznościowych, a także w budowaniu wizerunku osób, firm i marek.

Zarząd spółki

Tomasz 
Bonek, wiceprezes zarządu

Z mediami związany prawie 20 lat, najpierw z prasą codzienną, następnie telewizją, a później internetem.
Przez jedenaście lat tworzył i kierował jako redaktor naczelny redakcją portalu Money.pl (największe medeium ekonomiczne w Polsce) oraz serwisów lifestyle Grupy Money.
Był członkiem Rady Dyrektorów tej firmy, któremu podlegały także zespoły public relations i merketingu.
Następnie kompletował redakcję Business Insider Polska, a także przeprowadzał proces łączenia newsroomów biznesowych Onetu oraz Ringier Axel Springer Polska (Forbes, Biznes.Onet, Business Insider).
Jest współautorem poradników 
o biznesie internetowym, wydanych nakładem Wolters Kluwer: „Biznes w internecie”, „Biznes na Facebooku”, „Internet dla seniora”.
Od lat wdraża i rozwija z sukcesem nowe przedsięwzięcia internetowe i wykłada na Uniwersytecie Wrocławskim.
Jest także prezesm zarządu i redaktorem naczelnym Interaktywnie.com, magazynu branżowego dla ludzi internetu.
Ekspert od reklamy natywnej, content marketingu, mediów społecznościowych, strategii PR w sieci. Doświadczony trener i autor szkoleń.

Marta Smaga, wiceprezes zarządu

Dziesięć lat, najpierw jako project manager, 
a następnie dyrektor działu rozwoju 
i technologii, odpowiadała za największe projekty internetowe Grupy Money - od opracowania ich strategii, przez implementację 
w internecie, pozyskiwanie ruchu 
z Google, po rozwój pozwalający na osiągnięcie zysków.
W randze członka Rady Dyrektorów zarządzała największym działem tej firmy, kierując zespołem programistów, grafików, project managerów.
Wśród swoich zawodych doświadczeń ma m.in. stworzenie linii serwisów lifestyle klasy premium, aplikacji mobilnych, narzędzi do analizy danych o użytkownikach.
Razem z Tomaszem Bonkiem wydała serię poradników biznesowych, które ukazały się nakładem Wolters Kluwer, najbardziej prestiżowego wydawnictwa biznesowego w Polsce.
Jest ekspertką zajmującą się SEO i SEM. Specjalizuje się w web usability oraz optymalizacji rozwiązań internetowych. Ma szerokie doświadczenie w monetyzacji serwisów, e-commerce, lead generation.
Nadzorowała też od stron technologicznej i koncepcyjnej wdrożenie na zlecenie Grupy Onet - Ringier Axel Springer polskiej edycji serwisu Business Insider. Zarządzała również jednym z największych operatorów darmowej poczty elektronicznej w Polsce - Onet.Pocztą.

Krzysztof Pałys, członek zarządu

Z branżą marketingową związany jest od kilkunastu lat. Był między innymi prezesem zarządu agencji reklamowej Wanilia należącej do Grupy Terytorium, następnie dyrektorem zarządzającym jedną z wrocławski agencji public relations. Pracował na rzecz takich marek jak: Coca Cola, Tchibo, Danone, Nestle, Żabka, Intermarche, Salesforce. Jako członek zarządu Tomasz Bonek Marta Smaga Spółka z o.o. odpowiada za rozwój biznesu i relacje z kluczowymi klientami.